چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ |۱۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 16, 2024
شوقانی

حوزه/ فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حماسه ۱۳ مهرماه جمعه نصر و عملیات بزرگ ارتباط امت با امامت است و امروز هم در صفوف مستحکم جبهه مقاومت گوش‌به‌فرمان ولی‌امر مسلمین خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، سردار منصور شوقانی، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، امشب در اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود در مصلی پیامبر اعظم (ص) این شهر، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس و مدافع حرم و شهدای مقاومت، به‌ویژه شهیدان «سید حسن نصرالله» و «عباس نیل‌فروشان» اظهار کرد: این شهیدان در راستای جبهه مقاومت که الهام‌بخش است و این شهدای عزیز که رسم ایستادگی را در راستای آیه شریفه قرآن اجرا کرده و الهام‌بخش ایستادگی و تفکر مقاومت در صفوف محکم جهان اسلام در غزه و مقاومت شدند.

وی با تأکید بر اینکه تمام این ایستادگی‌ها برگرفته از تفکر دفاع مقدس است، افزود: امروز در جایگاه حمایت از جبهه مقاومت گوش‌به‌فرمان ولایت‌فقیه هستیم که فرمودند محور مبارزه در منطقه حزب‌الله است و سرنوشت جنگ را حزب‌الله تعیین می‌کند و صفوف مجاهدین در کنار حزب‌الله نقش‌آفرینی کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: در عملیات وعده صادق ۲ پیش از حمله موشکی سامانه‌های پدافندی رژیم صهیونیستی را از کار انداختیم و این نشان از توان سایبری رزمندگان جبهه مقاومت بود.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات دقیق از نقاط حساس رژیم که قبل از عملیات تمام نقاط حساسی که در راستای مأموریت‌های رژیم استفاده می‌شد در یک بانک منسجم شناسایی و به‌موقع به ایران آمد و برنامه‌ریزی انجام شد.

سردار شوقانی تصریح کرد: با توان عملیاتی ما، هم پایگاه‌های هوایی، مراکز حساس شاباک و موساد و اماکن اطلاعاتی که فقط با ترور در این ایام فرماندهان مقاومت را هدف قرارداد به‌دقت مورد هجوم و عملیات وعده صادق ۲ بود و توان عملیاتی رزمندگان جبهه مقاومت را نشان داد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، توان رسانه‌ای در گزارش اصابت موشک و اجرای عملیات را در مخابره دقیق که در تمام فضای رسانه‌ای منعکس شد را مورد اشاره قرارداد و تأکید کرد: مهم‌تر از این عملیات، حماسه ۱۳ مهرماه جمعه نصر و عملیات بزرگ ارتباط امت با امامت است و امروز هم در صفوف مستحکم جبهه مقاومت گوش‌به‌فرمان ولی‌امر مسلمین خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha